5 days left!

2011-01-18 @ 20:39:41
Nu är det bara fem dagar kvar! Åh. Vad skönt det ska bli att bara åka härifrån och slippa allt!
Och speciellt en viss person.. Ogillar verkligen folk med dubbelmoral, eller ja. Vem gör inte?

Jag shoppade både igår och idag, skriver upp lite så kommer det bilder sen när jag orkar:

Mascara
Foundation
Rosa festklänning
2 tubtoppar - blommig och beige
Svart strandklänning
Iphoneladdare eftersom mitt ex är kass på att lämna tillbaks den!!
3 st iphoneskal - guldigt, rosa & svart med krona på
Hårfärg - askblondt
Ansiktsmasker
Laptopväska - leopard mönstrad
Guldig bikini
Ring med vingar

Tror det var det, varken jag eller Emma kommer på någonting mer. Måste ju shoppa innan
vi åker ;)! Allt är packat och klart, förutom tandborste, smink, plattång och sådant. Nu ska
vi checka film och lägga oss i sängen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback