Dag 21 – Min önskelista.

2011-01-07 @ 02:04:11
Min önskelista;

Förstår inte riktigt varför jag ska skriva detta nu när jul är över och jag fyller år om 5 månader, men ah. Hade det varit nu så hade jag önskat mig

- Sillisar (hade jag vart 18 hade det redan vart fixat!)
- Massor av tatueringar
- Årskort på gym, orkar inte gå och köpa det själv. Yes jag är lat, believe me.
- En pitbull/amstaff valp.
- Lägenhet, snart är det fixat men hade inte vart fel att få det som överraskning.
- Fälgar, kjolpaket, förstärkare och massa feta grejer till bilen. OHJA
- Min pappa! Det skulle jag önskat mig först, självklart. Men som sagt, det är omöjligt.


Jag vet inte om jag ska ha brunt eller blondt, vad tycker ni? JAAAAA,
jag är dum i huvudet eller någonting. Men fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback