Du har mitt hjärta i din hand!

2011-01-16 @ 13:38:50

Den bruden som ni ser på bilden till höger, hon heter Emma Eliasson. Och hon
är min bästa vän. Inte bara det, vi är som syskon också! Vi träffades för ett sjukt bra tag sedan, och då blev vi tajta. Men så var det ju alltid någonting som kom i vägen. Runt april/maj 2009 började vi umgås mer och mer, vi gjorde allt tillsammans redan då. Sedan dess har vi inte släppt taget om varandra, det har alltid varit Jennie och Emma. Alla vet att går jag så går hon, kommer hon dit så kommer jag dit liksom. Nej, jag ska inte sitta och berätta våran livshistoria nu. Jag vill bara berätta för allihopa, att jag älskar denna bruden så otroligt mycket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback