Bakis på lördag - Check!

2011-01-15 @ 15:30:01

Igår var det bara bestämt att jag Julia och Emma skulle umgås.
Vi hade inte bestämt vad vi skulle göra eller någonting, så hade vi
typ fyra fester o välja på. Vad tror du inte vi gör? Super hemma
hos mig. IGEN. Usch, det är så himla jobbigt att ha fester hemma
för man måste städa och grejer, fy. Så idag vakna jag upp brevid
en kokosnöt, gick ner med bror och köpte pizza & vad gör jag nu?
Undrar varför i hela... jag drack för igår, menmen. Man mår som
man förtjänar, eller hur? Sååå Bakis på lördag - CHECK!


Skulle till skolan med Emi, ser helt handi ut på bilden.


Här är farfars grav, där även pappas namn ska stå. Så vi sänkte ner
urnan, det kändes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback