Dag 22 – Det här upprör mig.

2011-01-09 @ 22:02:02

Det här upprör mig;

Jag skulle kunna skriva en hel bok om detta. Men nu får det bli någonting snabbt!
- Oärliga människor. Vänner som inte kan hålla käften om någonting man sagt,
människor som säger "jag finns där för dig" När dem aldrig gjort det förut. Ibland
tänker jag, varför kan inte alla människor tänka som mig? Det lät egoistiskt men det
jag menar är att, om alla tänkte rätt så hade det varit mycket bättre.

- Sjukvårdspersonal som inte lyssnar på patienten. Jag läste idag i tidningen att det
är flera personer som dött i cancer pga att personalen inte lyssnat. Jag tycker det är
helt sjukt att det kan bli så! Dem tror att dem vet ALLT, för att dem jobbar med
sjukvård. Men är det inte patienten som vet bäst? Det är väll den som känner hur
den mår? Åh, blir så irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback