Lathet är aldrig positivt..

2011-01-13 @ 22:16:05

Jag orkade inte göra någonting komplicerat med designen, så jag gjorde
en snabb header eftersom att jag inte har photoshop längre. Sadface!
Men det får bli denna sålänge, tills jag fixat allt och fått lite mer..
energi så att säga! Lathet är aldrig positivt, eller? Men nu ska
jag börja om med bloggen helt och håller, ska försöka uppdatera
lite bättre. Och, jag har även mål för 2011. Men först kommer en bild
som ni säkert redan sett, på mig och min bästa vän Emma Eliasson. 



Detta året måste bli bra, man kan inte bara låta allting sköta sig självt
utan vi har ju också en del av hur året blir. Eller hur? Just därför har
jag satt upp några "mål" för 2011, tyckte nästan att jag var smart där.


- Jag ska bara vara mig, våga visa vem som verkligen är Jennie.
 
- Sluta umgås med personer som är negativa, det blir bara fel till slut.
 
- Aldrig lita på någon! Förutom dem två personerna som jag älskar mest
på denna jord, och verkligen litar på. Min bästa vän och min mamma.

- Sköta skolan och komma in på ett riktigt gymnasium, det är någonting
som jag verkligen vill. 

- Skita i vad alla andra tycker, och istället gå mig egen väg.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback