New stuffs!

2011-01-20 @ 16:03:19

Nu kommer det bilder på några utav dem saker jag köpt;

Ett jättegulligt halsband, får väll se vem som får nyckeln? ;)


Impulsköp från min sida. Tyckte ändå dem var väldigt söta!


Köpte dessa för ett tag sen men inte visat bild, snygga va?


Ny navelpiercing, min var ju helt förstörd.
Fastnade faktiskt för denna!


Har bara högklackat med mig i resväskan, så tänkte att det var smart
att köpa ett par vanliga ballerina. Så hittade dessa söta! hihi

Favoritskorna! Hur bekväma och snygga som helst.


Här är min supersnygga bikini, och tro mig. Den var inte billig.


Kände att det blev lite mycket bilder, lägger in mer ikväll. Nu ska jag och bror ner och tvätta! Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback